DIRIGENTIE - TEMA 14 - Aptitudini personale

Fiind oameni, fiecare dintre noi are o aptitudine, sau mai multe. 
Unele aptitudini pot fi simple, complexe sau speciale.
                     Aptitudini cognitive 
Aptitudinea mea cognitiva este fluenta ideilor. 
                    Aptitudinile psihomotorii 
Aptitudinea mea psihomotorie este timpul de reacție. 
                    Aptitudini fizice 
Aptitudinea mea fizica este rezistenta fizica. 
                    Aptitudini senzoriale 
Aptitudinea mea senzoriala este vederea nocturna.
                    Aptitudini sociale 
Aptitudinea mea sociala este controlul tendinței de a lua decizii pripite. 

Aptitudinile mele m-au ajutat in diferite situații cum ar fi:
Aptitudinea mea cognitiva m-a ajutat atunci când am avut de prezentat un proiect in clasa VIII.
Aptitudinea mea psihomotorie m-a ajutat la școala, si in anumite situații.
Aptitudinea mea fizica e rezistenta fizica, ea m-a ajutat in timpul orelor de sport si nu numai. 
Aptitudinea mea senzoriala m-a ajutat sa nu mă împiedic seara, in curte. 
Aptitudinea mea sociala m-a ajutat in menținerea controlului in situații nefavorabile. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Manhattan

M1 - TEMA 3 - Patrat si cerc