Primul meu tutorial

Azi m-am decis sa imi invat vecinul de bloc sa foloseasca photoshop-ul.

El m-a rugat sa il invat sa faca niste cercuri, niste patrate, schimbatul culorilor si cum sa mareasca textul.

Prima data l-am invatat cum sa faca CERCURILE: 1- L-am invatat sa selecteze elipse tool.

                                                                           2- I-am spus ca pentru un cerc perfect rotund, sa tina shift  apasat in timp ce deseneaza cercul


 PATRATELE: 1- Lam invatat dupa sa foloseasca rectangle tool. 

                         2- Si aici i-am spus ca, daca vrea un patrat perfect, sa tina shift apasat in acelasi timp.

                 


 Schimbarea culorilor: 1- I- am spus ca in coltul din dreapta sunt niste patratele, daca vrea sa schimbe culoarea va trebui sa apese dublu click pe acel patratel si sa-si aleaga culoarea dorita. 

 


 SCHIMBAREA MARIMII TEXTULUI: I-am aratat cum sa mareasca textul, in prima imagine i-am 

                                                                   aratat cat de mic e textul si i-am spus ca in dreapta 

                                                                   sus are T-ul mare si cel mici unde langa scrie si pt.

                                                                    

Dupa ce i-am spus asta am marit pe 72pt si i-am aratat ca asa il face mai mare.


 

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Manhattan

M1 - TEMA 3 - Patrat si cerc